Tháng ba 29
Term used in basketball when a player hits a perfect swish, usually called out by another teammate or occasionally the douchebag that took the shot. After taking the shot you keep your hand in the same position it was in as the ball was released because the shot was just that perfect others playing want to see the form.

Juwan: *Hits perfect shot from 3*

Ben: "Thats what I'm talking about Keep it hangin'"
"Damn that shot was nice! Next time keep it hangin'!! "
viết bởi ConeMaster 14 Tháng ba, 2015
Tháng ba 28
JTM is short, text-messaging speak for: je t'aime ("I love you" in French).

This is popular in texting culture in French speaking countries.
Dan often sends his girlfriend, Michelle, a quick "JTM" text when he thinks of her during the day.
viết bởi gtbarry 04 Tháng hai, 2009
Tháng ba 27
a slang phrase usually said after asking a question.
a:"Do you want ice cream or naw?" (nah can also be used)
viết bởi joey g. 24 Tháng hai, 2014
Tháng ba 26
The rare awkward moment between two male acquaintances or friends when the parting gesture (handshake, fist bump, or bro hug) gets fumbled. This occurs most often either when one goes in for a bro hug and the other wants to shake hands, or when one goes for the traditional handshake and the other goes for some version of the urban handshake. The awkwardness usually lingers until your next parting, at which time you both slightly overcompensate for the previous confusion by first, deciding what form your parting will take, and second, executing it with decidedly more gusto than usual.
We totally botched our handshake last time.
Tots, brah, that was as ugly a braux pas as you're gonna see.

This time, it's a handshake, OK?
Sounds good. I was feeling a little weird about it, too.
viết bởi Ae5Ea8 15 Tháng một, 2015
Tháng ba 25
Phrase used to xpress extreme suprise and shock.

Can be used to get attention and/or a cheap laugh
"screaming jesus on a ferris wheel! What the hell is that!"

"SCREAMING JESUS ON A FERRIS WHEEL!!!"
viết bởi Tompson Versetti 24 Tháng năm, 2004
Tháng ba 24
expression indicating extreme anger and/or
pain. see motherfucker
jayquan: yo nice kicks
shawn: thanx
jayquan: watch out for that pile of nasty shit!!......
shawn: what? aw, god damn motherfucking shitty fucking shit fuckers! i just bought these!!
viết bởi killa 03 Tháng ba, 2005
Tháng ba 23
when one person is in love with another and knows they don't love them back but just can't shut the f*ck up about it.
she: we really need to talk....

he: UGH!! ya know, we'd get along much better if you didn't speak.

(she can't help herself, she's in unrequieted love.....)
viết bởi thelilsis 10 Tháng năm, 2010

Tin thường nhật

Vui lòng cho biết email của bạn để nhận Từ vựng của Urban mỗi sáng nhé!

Địa chỉ daily@urbandictionary.com sẽ gửi thư cho bạn. Chúng tôi cam kết sẽ không để xảy ra tình trạng gửi thư rác vào hộp mail của bạn.

×