The process of making an U-Turn in a vehicle, usually impulsively and sometimes illegally.
Yo, cuz, right up here on the left... quick, flip a bitch at the light!
viết bởi John L Cat 10 Tháng bảy, 2008
Flipping a bitch is making an illeagal U-turn, usually done in the middle of a street or over a double line. Often times resulting in your passengers freaking out or shitting their pants.
"When she flipped the bitch I almost shit my pants"
"Just flip a bitch, there's no cops"
viết bởi your mom 10 Tháng ba, 2003
a U-turn
"Dude, you better FLIP A BITCH, i think i saw a cop up ahead."
viết bởi mainframe 31 Tháng mười, 2003
When driving, this is to indicate that you must make a "U-Turn".
You passed it up Holmes, flip a bitch and go back the other way.
viết bởi Olater 28 Tháng chín, 2001
When you are driving down the road and you need to quickly turn around and head the opposite direction.
Hey Mike, you just passed up the bar, its cool, just flip a bitch!
viết bởi Jasen NOLA 31 Tháng mười hai, 2008
A saying usually said in last minute sitchuations when giving a friend directions
yeah u missed the turn so ur gonna have to flip-a-bitch
viết bởi gavin g 19 Tháng ba, 2006
a change in direction caused by maneuvering your body/an object. you must change your acceleration and direction in witch you are traveling thus for your displacement is 0. there are many a terms like flip-a-bitch but none with the same power. its kinda of like making a u turn but not even close?

"USE IT OR LOOSE IT" as a German once said
i made a wrong turn down yonder so i had to flip-a-bitch.
viết bởi ETHAN WIEDERHOLD 16 Tháng mười hai, 2008

Tin thường nhật

Vui lòng cho biết email của bạn để nhận Từ vựng của Urban mỗi sáng nhé!

Địa chỉ daily@urbandictionary.com sẽ gửi thư cho bạn. Chúng tôi cam kết sẽ không để xảy ra tình trạng gửi thư rác vào hộp mail của bạn.

×