Mike's the type of guy any girl would love to have. He's very random and can always make you laugh. He was the cute shy guy in school which made all the ladies go crazy for him. ;) He's changed a lot since then and everyday is like a new begining. He likes to rap and is very good at doing it!! Sometimes you'll be frustrated at how easy his words come out, but heck you cant be mad cause its just so darn cute. He's that boy you always dreamed about but never thought existed.
Mike: Is My Buttercup.
Mike: Not the Packer Coach!
viết bởi CinniMON 04 Tháng ba, 2010
Term used to describe the mysterious extinguishing of a cigarette mid-smoke
I Miked it
viết bởi lucylucylulu 23 Tháng hai, 2010
Short form of microphone.
Yo, gimme that mike!
viết bởi Kovász 19 Tháng sáu, 2005
An effeminate man with a high pitched voice. Typically is a cat person who likes men. Their sense of fashion is shity at best. Their standard for women is low, as they could pick up a she-male and be happy. Occasionally squeaks when nervous or afraid. Aspires to be a pastry chef by the name of Betty.
Did you hear that guy who kept trying to feel me up?
Yeah, he was a real mike!
viết bởi catcity88 04 Tháng mười hai, 2010
An asshole who thinks he is the best, but isn't
I'm so awesome

No your a mike
viết bởi High thug 04 Tháng hai, 2014
The One And Only Tyrannosaurus sex.

A special kind of boy who has a "NORMAL" dick...(not really)

It is a name.

It happens to be my name.

Sometimes wants to become the polar bear dog from legend of Kora.
Mike: If you could become any two animals mixed together what would you be?

Jamie: I dunno man cuz- i dunno...

Mike:I'd be a polar bear mixed with a dog.

Jamie:well those aren't too different so thats fi-

Mike: well it'd be double the size of the polar bear and you could ride me around like an animal you ride around...

Jamie: wouldn't you NOT want people riding you around on your back.

Mike: That's exactly what I want tho.

Jamie: O.O wut?
viết bởi MANIAC!? 01 Tháng mười hai, 2013
Mike-Roscopic penis...a guy with a small penis
Sarah, "That guys kinda cute!"

Kim, "Yeah, but I heard he's a Mike."
viết bởi MikeHunt509 16 Tháng ba, 2014

Tin thường nhật

Vui lòng cho biết email của bạn để nhận Từ vựng của Urban mỗi sáng nhé!

Địa chỉ daily@urbandictionary.com sẽ gửi thư cho bạn. Chúng tôi cam kết sẽ không để xảy ra tình trạng gửi thư rác vào hộp mail của bạn.

×