tìm từ bất kỳ, như là the eiffel tower:
 
13.
Windows Mass Error. Windows ME is an OS directed towards consumers that was released in 2000. It looks like Windows 2000 on the outside, but on the inside it's full of more bugs than a beehive.
Windows ME user: lol windos me iz teh ro><or
Windows XP user: No it isn't.
Windows ME user: u r rong
Windows XP user: Here, lemme install Windows XP for you.
Windows ME user (now a Windows XP user): Wow, this is a lot better than Windows ME! Now I feel dumb for not upgrading.
viết bởi GastonRabbit 11 Tháng bảy, 2004
 
1.
See shit.
The cat took a Windows ME on the floor.
viết bởi Spork 29 Tháng tám, 2003
 
2.
The "Mellinium" edition of windows, which was apparently found in Bill Gates' toilet some unknown morning. It is subject to incessant crashing and freezing, and my scanner doesn't work with it, the stupid thing.
If someone IMs me, Windows ME crashes. If I open a webpage, Windows ME crashes. If the phone rings, Windows ME crashes. If a butterfly lands on a flower in the rainforest, Windows ME crashes.
viết bởi Teh Kitteh 27 Tháng mười hai, 2003
 
3.
The broken condom of Windows™ versions. It was a mistake.
Liz: I have Windows ME
Paul: Oh, I'm sorry... I hate you now.
viết bởi Paul 22 Tháng sáu, 2004
 
4.
When added to AOL it means you have the worst possible life.
Wow, I feel sorry for that poor bastard with ME and AOL
viết bởi mol3mole 06 Tháng tư, 2004
 
5.
Windows ME

aka "Megaflop Edition"

We have banned ME from the building. We bought one copy, and installed it. We left the machine running overnight, and were greeted with a BSD next morning. Sitting there doing nothing ME will explode on its own.

Given that Microsoft collected money for this P.O.S. and made no apology for its brain deadness, it could also aptly be named....

"Malfeasance Edition"
see also malfeasance
viết bởi Anthony Watts 02 Tháng sáu, 2004
 
6.
It crashes.
A lot.
Especially when SHITLOADED with FREE programs provided by Dell!
*error beep*
Wtf, where's the error dialogue box?
*blue screen*
Hmmm...I can't press anything.
*blue screen*
Hmmm...I can't press ctrl+alt+del either.
*blue screen*
Hmmm...The restart button doesn't do anything...
*harddrive dies*
viết bởi Krill 30 Tháng mười hai, 2003
 
7.
1: Either a cruel... cruel joke or one more reason why Bill Gates should be decapitated and dismembered with a pointed rock made entirely out of AIDS.

2: The one true cause for all of the pain and suffering in the world and possibly the universe.
1: OMG, Bill was serious with the ME!! GET THE AIDS ROCK!!

2: ME's code is Satan's supreme overlord.
viết bởi Kevin T. 30 Tháng năm, 2005