A retarded politically run state. So retarded to recall governor for an actor with NO political experience. Also a state known to pass 'stupid' laws.
Jake: Hey, did you know you can't use out of state driver's license to write personal checks in Kalifornia?
Ted: Yeah, it's so retarded. I've been to New York, Pennsylvania, Washington State and Hawaii...all accept out-of-state drivers license for ID.
Jake: Gosh...can't wait till Kalifornia sinks.
viết bởi LA hater 11 Tháng mười, 2003
A crappy, try-hard version of Australia that claims to have the best beaches in the world (pfft!) yeah if yellowy dirty sand is your thing then fine...i much prefer the soft, long, white sandy beaches of Australia with perfect waves (that are actually surfable) unlike that gay shit you call a beach in California...hahaha and what surfers are actually surfers in California? There is no such thing as a REAL surfer in California! So quit blapping on about all your O.C pretty, rich people shit, coz there are pretty rich people everywhere (not just in California ok!)and as a matter of fact people are more liberal and free in Australia than they are in California...so you're not that fucking great! California is more like the home of wannabe surfers, loser skater-punks, hardcore gangstas and plastic surgery gone bad!
Ricky from L.A: "Yo Man! Sup dawwwg! wanna catch some trippin waves??"

Bob from Australia: "fuck off cunt, i'll fuckin knock ya one if you talk that shit again..Fuckin wanker!"
viết bởi u r cool 10 Tháng tư, 2005
Laughing stock. pathetic excuse for a state.

state whose people are dumb enough to want an actor as their governor.
Don't send me to california, i'd rather go to hell.
viết bởi california knows how to suck 04 Tháng mười, 2003
The Gay State
All the faggots live in California !!!
viết bởi Faggot 11 Tháng tư, 2004
The 2nd best state in the U.S. behind NY
lets got to california, nah f*ck cali.......NY NIGGA!!!!!!
viết bởi Anonymous 11 Tháng mười, 2003
State that gives homage to five types of people:

1) Preppy, blonde, cell-phone clad seventeen year old girls.
2) Rejected goths and skater punks/dudes
3) Corrupt Politicians
4) Celebrities
5) Soccer Moms
1: Oh, how do you like my new leather coat?

Oh, girl, it's so the rage this season. Like, oh my god!

2: Dude, you wanna go crash the mall?
viết bởi Sage 22 Tháng mười hai, 2003
A euphemism for Mexico. There is absolutely no difference between the 2 countries since early 2000's.
California food gives me the shits.
viết bởi surfdog 28 Tháng năm, 2016
Tin thường nhật

Vui lòng cho biết email của bạn để nhận Từ vựng của Urban mỗi sáng nhé!

Địa chỉ daily@urbandictionary.com sẽ gửi thư cho bạn. Chúng tôi cam kết sẽ không để xảy ra tình trạng gửi thư rác vào hộp mail của bạn.

×